Hockey, film och slapp

När jag vaknade i morse sken solen, nu är det lite gråare ute, men tog ut Mexx på en långpromenad imorse vilket var jätte skönt, älskar att gå långpromenad på morgonen. Efter det åt jag frukost som bestod av en banan. Sen tog jag och färgade ögonbrynen, noppade dom, tog på en ansiktsmask och sen tog jag en lång skön dusch. Nu sitter man här. ska snart fixa lite med kläder och sätta på en tvättmaskin. Idag ska jag inte göra så mycket, gillar att bara ta det lugnt på söndagar innan vardagen börjar igen, min brorsa har hockey idag så efter träningen ska jag hämta honom och fixa honom för han ska på kalas så jag skjutsar dit honom  eftersom att resterande medlemmar i familjen ska iväg till Bennys bror och fru, hon ska till Thailand idag, hon är ju thailänska så hon ska hem till familjen och så. Idag är det exakt 2 månader kvar till vi ska till Thailand :)

Igår var det ju planerat att vi skulle på fest, men Sami mådde inte så bra så det blev att vara hemma. Men men, kollade på filmer såsom Lonely heart killer och på smällen. Jätte bra båda två, den första är en verklighetsbaserad film, otäck, med skådespelare som Salma Hayek, Jared Leto och John Travolta. Den var jätte bra. Så jag rekomenderar båda filmerna.

Syrran tjatar jämt om att jag ska lägga ut nya bilder på mig själv, så här kommer en :)

image376





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0