Heroes och dagens outfit

Godmorgon
Hinner blogga en snabbis innan jag måste iväg till bussen. Börjar tio idag då jag ska möta upp projektgruppen vid Waney´s innan vi ska träffa vår kund. Jag måste erkänna en sak, jag är beroende av en sak, vet ni vad det är, JOO Heroes, så jävla bra. Älskling är lika beroende och det första han sa när vi hade kollat klart för kvällen var, när kommer du hem imorgon? jag ba: vadåra? Han: Ja så att vi kan fortsätta kolla på Heroes, Hehehe. Sötnos :)  Idag åker min kompis iväg till Thailand, hon ska åka överallt i Asien typ. Hon blir borta jätte länge, fick ett mess av henne igår. Det är nog det sista man hör från henne på ett tag *tårar* Men ha det så kul gumman.
Förutom att träffa våran kund ska vi fortsätta jobba, sen ska jag hem och träna och lite annat. Självklart kolla på Heroes. Åhh vad man önskar att man hade superkrafter,
Vem av dom i Heroes skulle ni vilja ha för krafter?

Dagens outfit

Linne: Gina Tricot
Kofta: Gina Tricot
Magskärp: Gina Tricot
Svarta jeans: Från en affär på Drottninggatan
Halsband: Assoceara.se eller hur det stavas
Benvärmare: Gina Tricot
Skor:  Wedins



image459

image460

Kommentarer
Postat av: Lydia

snygg outfit! xD

2007-11-19 @ 23:21:16
URL: http://lydiaissa.blogg.se
Postat av: NICOLE

Lydia: TACK

2008-02-19 @ 13:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0