Helgen :)

Helgen

Fredagen började med att fixa hemma till syrran skulle komma. Vid två åkte jag in och mötte henne och sen drog vi hem till mig. Visade runt henne och så :) Mamma hade köpt fem påsar Frasse till oss. Tack mamma ♥ sedan mös vi hela kvällen och kollade på filmer m.m. Somnade vid halv två den natten.

På lördagen var det daxs för kalas, vi åkte först och köpte lite chips och dip till kvällen och vid tvåtiden kom alla gäster. Det bjöds på två olika tårtor. En prinsesstårta och en choklad. Mums. Massor med bullar och annat gott. Så vi umgicks med min släkt typ hela lördagen. Några stannade på middag och det blev fläskfile med ris och två olika såser och massa sallad. Mmm. Det är ofta Benny som agerar kock hemma och det är jag glad för. Nej mamma du lagar inte äcklig mat :)
vi gick även långpromenad med Mexx i skogen. Det va ju så fint väder.  Resten kommer sen för att jag har problem att ladda upp bilder. Och jag har bilder på det jag shoppade idag så kolla om en stund :)

image479

Kommentarer
Postat av: Tina

ni verkar ja haft de mysigt! =)
du är lite shoppinggalen nu i alla fall :D nyfiken på vad du köpt :p
puss gumman

2007-11-26 @ 17:32:19
Postat av: Anonym

Tina: Aaa , hehe du är alltid nyfiken :P

2008-02-19 @ 13:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0