Halloween kvällen . . .

Jag har ju glömt att berätta om Halloween. Haha men iaf, jag Tina och Sandra var hemma hos Sandra där det bjöds på mat och massor med godis och en trevlig kväll. Vi kollade på en film (kommer inte ihåg vad den hette som vanligt, eller hur Tina) HAHAHA :) sen snackade vi massa skit och hade jätte trevligt.

Första bilden tog jag genom en spegel :) Sandra(TV) Niki(mitten) Tina(TH)

image395

Den kvällen fick jag några extra år :) Skrattade typ hela tiden, men sån är jag :)

image396

Jag försöker lära mig flyga vilket inte går så bra

image397

Visst ser jag inklippt ut men så är inte fallet, Kan ju nästan flyga ju :)

image398

Sandra som var värdinna för kvällen, Tack gumman ♥

image399

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0