Full rulle . . .

Sitter i skolan nu. Imorse mötte jag upp dom andra vid skrapan vid Skanstull. Där satt vi typ till tio i elva då vi begav oss till kunden, mötet gick väl bra. Och efter det gick jag och Annelie in på Sandy´s för att jag skulle köpa lunch. Det blev en Varma Thai kyckling och en Ramlösa granatäpple. Nu sitter vi här i datasalen och väntar på dom andra som ska komma hit senast klockan ett. Få se om dom kommer i tid. Är inte så säker på det. På onsdag ska vårat arbete vara inne och vi har en del saker att göra. Men vi lär nog hinna.

Ussh det känns som att jag ska bli sjuk. Mådde skitilla i helgen, och min brorsa har varit magsjuk så jag har säkert blivit smittad, men jag brukar vara ganska inum mot bacciller. Så man får hoppas på det bästa. Så jag mår inte så jätte bra men måste vara i skolan, så det är bara att bita ihop. Så länge jag inte spyr så tänker jag vara kvar :)  Nog pratat om sån skit. tänkte berätta lite om veckan, så mycket som händer. Full rulle, imorgon fyller Flisan 2 år :) stora tjejen. Hon ska få en asiatisk jätte söt docka av mig. Så imorgon blir det kalas för hela slanten. Tårta och myspys. Lilla prinsessans dag. Onsdag är det daxs igen, men denna gång min brorsa Dexter som fyller 5 år. Jag och älskling köpte en korg där vi la massor med pysselgrejer i, då menar jag MASSOR. Han älskar att pyssla så han kommer nog bli jätte glad. Så då blir det kalas igen.Ska även träffa en läkare och sen Tina på onsdag. Torsdag däremot har jag inget att göra som det ser ut just nu, så då ska jag slappa, städa och kolla på massa filmer hela dagen. Är ledig då från skolan. Så då blir det softa framför datorn. Fredag kommer min lilla sötnos Ellinor (lillasyster) ner hit till Stockholm, så då ska jag möta upp henne, sen åker vi väl hem och bara myser, på lördag kommer hela tjocka släkten hem till oss, då vi ska fira Dexter och Flisan. Så då är det kalas igen :) På söndag ska nog jag och Elli gå i stan eller nått innan hon ska bege sig hemåt igen. Så veckan är verkligen fullsmäckad men jag gillar det. Just det måste även hinna jobba någon dag, ska försöka ta ledigt men det tror jag, Eller hur Benny? :)

Kommentarer
Postat av: gh

2008-08-01 @ 22:15:29
URL: http://sa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0