En timmes promenad . . .

Morgonen
Gick upp vid åtta idag och började städa, men var så sugen på att komma ut så jag tog stavarna och Mexx med mig på en långpromenad, vi var ute en timme, vilket var skönt, jag gick i ett snabbt tempo också :) Sen när vi kom hem slängde jag i Mexx i badet, tvättade honom noga och sen fönade jag honom, och klippte honom runt ögonen så han ser något hehe. Höll på i sammanlagt i två timmar med honom. Så nu är han en trött fin liten vovve. Som beröm fick han ett tuggben som är bra för tänderna. Pedigree är märket, jag tror det går reklam på tv om den. Ska tydligen motverka problem med tänderna. Mexx älskar den. Så alla där ute som har hundar, köp den.

Förmiddag
Hade ju inte hunnit äta något när klockan var vid halv tolv så jag gjorde potatis och broccoli soppa med ett glas mjölk. Sen fortsatte jag att städa, sätta på en maskin tvätt och nu har jag precis tagit en lång skön dusch, badade också och peelade ansiktet :) Vet inte vad jag ska hitta på nu men får se vad som händer.. Det har jag gjort hittills idag.

Vad ska ni göra i helgen?

Här kommer en bild på Mexx när han var lite mindre :) Liten björn

image410

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag ska bort imorgon och äta! Sen blir de nog bara att ta de lungt ihelgen. Skönt de med :D

2007-11-08 @ 14:55:30
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Anonym

Kristin: ja det är ju det

2008-02-19 @ 13:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0