drömmar och verklighet . . .

Godmorgon

Man blir verkligen deprimerad när man ser vädret utanför. Varför kan inte det vara sol varje dag. Jajja. Ska snart iväg till bussen, ska träffa projektgruppen klockan tio i Sankt Eriksplan på ett Café. Sen kommer resten av klassen där för vi ska ha möte om våran utbildning. Den är ju som den är, man är lite besviken.
Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på, blir nog hem och träna eller nått. Just nu rullar mitt liv iväg åt rätt håll. Men jag har ju tankar på vad som händer effter skolan. Men om jag känner mig själv löser det sig. Det gör det alltid. Så jag borde inte vara så orolig men man är ju ändå det. För snart börjar livet utanför skolan. Efter examen och allt. Shit! Tiden går verkligen fort. Lite läskigt är det för man vill ju hinna med så mycket som man inte hinner. Suck!

Inatt drömde jag något sjukt, den var så verklig också. Jag drömde om att min katt kom tillbaka. Lilla James som är i himlen. Shit. Den kändes så verklig, och jag ville bara fortsätta drömma för där fick jag ju träffa honom.
Min lilla James ♥ i miss you darling

image402

Jag älskar att drömma, för då kommer man bort från verkligheten och i drömmen kan man ju uppleva så himla mycket som man inte kan göra på riktigt, det ballaste är när man drömmer om att man flyger. Hehe
Nä nu måste jag sätta lite fart så jag inte missar bussen.

Have a nice day

image403

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0