Café Cooler . . .

Kom hem för en stund sen efter mötet med ett företag, det gick bra. Innan jag mötte upp min projektgrupp satt jag på 7-eleven och drack en Café Cooler vilket jag älskar ♥ Ni som ännu inte smakat det, Gör det :) Vi var där ungefär till klockan tre då jag begav mig till Slussen, gick in på Gina Tricot en snabbis vid Götgatan för att sedan ta bussen till Nacka Forum för att köpa lite saker på H&M, jag köpte lite nytt smink. En jätte fråsch duschtvål och sen en ansiktssvamp. På tal om det, ska hoppa in i duschen nu..

image390

image391

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är också helt frälst i Cafe coolers =D

2007-11-05 @ 20:12:58
URL: http://color.blogg.se
Postat av: Anonym

Sarah: det är ju så GOTT

2008-02-19 @ 14:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0