3 filmer och myspys

Kom precis in med Mexx, hatar verkligen det här vädret för nu måste man duscha Mexx varje gång man varit ute, han blir helt svart om magen. Älskling och jag har hyrt tre filmer till ikväll, vi mötte även Tina och Victor som också skulle hyra filmer :) hehe. Sen har vi varit och handlat lite gott till ikväll, så det blir myspys med tre filmer, älskling är just nu och övningskör och förhoppningsvis köper frasse till mig, det va slut när jag var där men nu hoppas jag att dom har fått in dom :) Någon mer där ute som gillar Frasse?

De tre filmer vi hyrde heter Shooter och är en actionfilm, Mr Brooks som är en thriller och sen hyrde vi Die Hard 4.0 som är en actionfilm, så det blir en actionkväll helt enkelt.

image422image423image424

Det kommer ju inge bra på tv på fredagar vilket är frustrerande. Men nu har man ju lite filmer att se på, men ikväll blir det att lägga sig relativt tidigt, för båda ska upp och jobba imorgon.

Snart är det daxs för julbord och det ska bli skit kul i år, ska ut med jobbet och jag ska typ vara värdinna och pricka av alla som är bjudna. Jag är lite sugen på att köpa en röd kort klänning, någon som vet var jag kan hitta det? :) Och i veckan  ska man i väg med tjejerna till Ullared och shoppa loss. Så det är mycket som händer nu vilket är kul.

Sitter här och hungrar ihjäl mig, ikväll blir det mammas hemmalagda köttfärslimpa med potatis, sås och lingonsylt. Nä nu ska jag göra lite mysigt här hemma innan älskling kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0