Vad ska man äta

Har precis kommit hem, har skjutsat brorsan till Nacka. Det gick bra. Jag gillar att köra bil och man måste ju göra det i början så att man blir mer säker. Är verkligen glad över att jag har körkort, man blir friare. Så jag råder er till att skaffa det. Men men, jag sitter här och funderar på vad jag ska hitta på till middag, är sugen på någon sallad, antingen om man gör det själv eller om vi åker och köper det. Fast jag äter så mycket sallad, kanske skulle vara gott med nått annat, men frågan är vad. Haha!  Ajja vi får se.. Ska snart byta om till mjukiskläder och fixa mina naglar. Kanske kolla på någon film..Någon ni kan rekomendera?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nemen jag satte precis på mig mjukisbyxor & sitter nu och fixar naglarna, haha

2007-12-17 @ 17:25:48
URL: http://ciamoqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0