Tisdag

Godmorgon

Sitter här i morgonrock med Monni i knät, ska snart börja träna lite, ska bli skönt, först ska jag ut med Mexx, sen träna lite styrka hemma. Efter det blir det frukost som består av massor med frukt. Gott och nyttigt. Ett stort glas iskallt vatten med en citronskiva i. Idag ska jag storstäda innan syrran kommer på fredag, hinner ingen annan dag så det får bli idag. Sen blir det väl att glo på film och äta laxsallad. Jag och min lax. Jag är galen i det.. Hehe. Självklart ska det vara massor med citronpeppar på. Yummi.. Jag drömde en konstig dröm inatt, verkligen helt sjuk, vi var i nått konstigt hus under jorden. Och vi skulle kolla på film, vi var hur många som helst och vi fick hänga i ett snöre för att kolla på filmen. Och det var högt ner.  Ässh skit samma kan inte förklara, den var iaf jätte konstig.. Nu ska jag sätta på mig träningskläder och ut och röra på mig.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0