Satsar stort på morgondagen

Nu har vi sett klart på Boogeyman, tyckte inte den var så bra men men. Inget jag rekomenderar, blir ändå att se tvåan, men det får vi göra imorgon, för jag är skittrött och vill bara ligga i sängen och glo på tv eller någon film. Ska ändå upp tidigt imorgon för att shooooppa :) tycker verkligen synd om alla pojkvänner som hänger med sin kille in på mellandagsrean, HAHA. Men Sami har lovat mig en mysdag med shopping, mys och lunch så. Vi brukar inte vara inne i stan så ofta tillsammans, brukar hellre dra in med flickorna hehe. Men nu är det vår dag :D ser verkligen ifram emot det, imorgon kör jag på samma outfit som idag, för det är så skönt att ha mjukiskläder när man ska hålla på att pröva en massa plagg.  Har verkligen lagt undan pengar för att ha råd med att shoppa imorgon så jag hoppas verkligen jag kommer hem med en ny gaderob med härliga plagg. Åhh måste göra något åt min gaderob, får inte plats med alla kläder, så det blir till att rensa eller nått, men vill ju inte det heller, hmm får komma på någon bra lösning, jag är ju ändå tillsammans med en snickare..  Nu kommer Sami ut från duschen och ska mysa med honom och försöka tigga lite massage, skulle jag behöva.. Haha!!! snälla älskling *hundögon* ;)

Dagens fråga: Har ni hittat något roligt på mellandagsrean än?


Ha en trevlig kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Melina

kan inte svara på den frågan ännu,ska ut idag!

2007-12-27 @ 09:29:55
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0