Roadtrip summer 2008????

Ska snart byta om till min gosiga pyjamas och lägga mig och glo på tv. Är inte speciellt trött men vill bara ligga i sängen. Det har varit en händelserik dag för oss och det är så kul att älskling också har körkort, vad säger du, Roadtrip summer of 2008? Hehe nu när vi båda har det så kan man åka längre för jag skulle aldrig palla av att köra långt själv. Vi firade hans körkort genom att köpa med oss god mat hem och kolla på en film, jag åt räksallad, ovanligt va?. Äter nästan jämt det nu för tiden. Det är ofta jag köper med mig mat hem nu, nä nu vill jag ha vanlig husmanskost, Mamma? vill ha din goda mat. Saknar den. Nä imorgon får det lov att bli det, inge mer Take Home Food. Haha. Nä nu ska väl jag bege mig till sängen som står dryga två meter i från mig. Natti natti på er och sov gott..

Puss /niki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0