Problem hos frissan

Klippning
Något jag ska göra efter jag varit i Thailand är att göra något åt mitt gräsliga hår, det är så jävla fult. Jag vågar inte heller gå till frissan för förra gången sa jag till dom,
 
- klipp bara max en centimeter... BARA EN CENTIMETER....

men vad händer. Hon klipper as mycket. Flera decimeter. Jag som hade långt hår, fyfan vad jag mådde dåligt efter det, ville inte ha utsläppt för jag mådde dåligt över att kolla mig själv i spegeln. Men men. För tillfället har jag brunt hår. Men vet inte om jag ska färga det blont eller om jag bara ska göra blonda slingor. Svårt val. Och jag tänker inte klippa det iaf, för vem vet, nästa gång kanske man kommer därifrån flintis. Jag som verkligen kämpar på för att få långt hår, tack vare henne så får jag vänta ytterligare längre tid.

Någon som vet en bra frisörsalong?

image684

Kommentarer
Postat av: Tina

hej gumman ! du har jätte fint hår ! :)
gå till hon på mariatorget ! lotta heter hon klippverkstan tror ja de heter! hon lysnar verkligen på en å kommer med förslag! =)
pusspuss gumman min :) ses på tor *ler*

2007-12-17 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0