Nästa år börjar livet för mig

2008
Snart är det 2008 och ett nytt år tar sin start. Mycket händer då, det börjar med en resa till Thailand med familjen och killen. Bara njuta av livet innan allvaret börjar. Sen när man kommer hem börjar praktiken i tio veckor. Sen har vi massor i skolan, Examenarbeten och sånt. Sedan tar jag Examen i Juni tror jag det är, det lär det vara, sen under sommaren ska jag fixa jobb som jag troligen kommer jobba på i framtiden, allvaret börjar, men innan jag ska börja jobba blir det en resa till och denna gång en repris, Grekland, det är ju så underbart. Efter det börjar allvaret. På riktigt. Hur det kommer att gå återstår att se, men jag tror att det kommer att gå bra. Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0