Någon som kan rekomendera en film?

Kväll

Sitter och lyssnar på musik och latar mig. Ska snart lägga mig i sängen och bara slappa, kanske läsa en bok eller nått :) få se om jag orkar, borde plugga lite men får se . Har inte gjort så mycket nu på eftermiddagen. Har självklart ärit middag som var hur god som helst, mamma som gjort. Det blev stekt svamp i någon sås, kokta morötter, ris och kyckling. Mums

image539

Ska kanske fråga älskling om vi ska se en skräckfilm, men jag vet ingen bra, jag vill se Saw 4. Kan ni rekomendera någon bra?
Jag har blivit galen i en låt, Fergies - Clumsy. Spelar den om och om igen, visst är den bra :) gillar den jätte mycket. Justin Timberlakes nya låt är också skit bra, få se om jag kan stava namnet på den Ayo Technology-clean.. En låt till som jag tycker är bra är Million stylez nya - brighter day..

Morgondagens planering ser ut som följande
ska försöka gå upp innan nio iaf för att börja städa och fixa, möblera om, skura golvet, damma av, damsuga. Sen är det dags för att julpynta och göra det riktigt mysigt här inne. Som jag skrev tidigare ska jag ta massor med kort så får ni se. Ska även ta på mitt badrum nu när det nästa är helt klart. Jag kan lova er att det är jätte fint. Me like.

Bjuder på en bild på Mexx

image540




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0