Min helg . . .

Helgen

Har haft fullt upp med tre småttingar hela helgen. Fast vi har haft det kul. Lekt, badat m.m. Till middag blev det donken som jag och Felix var och köpte, självklart glömmer dom min pommes frittes, alltid något dom glömmer, jag brukar alltid kolla så att allt är med men igår gjorde jag inte det bara för att vi köpte så mycket. Sen fick barnen kolla på film, jag och älskling kollade på filmen Catch me if you can med Leonardo Dicaprio i huvudrollen, den filmen är bra. Såg dock inte slutet för jag var så himla trött och jag skulle bli väckt tidigt av Flisan dagen därpå så jag gick och la mig. Vaknade nio i morse av att Felicia satt och sjöng i sängen, så gullig. Vi tog en promenad med Mexx efter det blev det frukost och ännu mer leka. Jag rengjorde vårat akvarium och det tog tid, mer än en timme höll jag på. Det behövdes verkligen. Sen har jag suttit och pluggat en hel del. Så nu är det gjort, skönt, så nu blir det bara slappa. Ska snart kolla på en film, få se vad det blir. Ikväll blir det sallad till middag. Mums. Hoppas att ni hade en trevlig helg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du bloggtävla?
Bloggen sjukdom har startat en tävling där du kan vinna iPod, mp4spelare samt biobiljetter om du är sugen att tävla så klicka på denna angivna länk :) lycka till.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-09 @ 14:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0