Mika´s

Snart avgörs det vilka två som är i final i Top Model. Jag hoppas att Margarita och Hawa står som finalister :)
Gud vad duktiga dom var ikväll och jag är verkligen avundsjuk på det här med parfym och allt, Jag har tillhört Mika´s för några år sedan. Var mannekäng där och gick bla för stadium i Globen. Min lärare där var Marika :) hoppas att någon därifrån läser det här :) . Jag misstänker att en tjej i min skola gick mannekäng med mig på en teater, då hon var bruden i slutet. Ska ta reda på det, jag är 99,9 procent säker och det skulle vara kul att ta kontakt med henne igen, jag gillade verkligen henne . . .

Kommentarer
Postat av: mikaela

vill du gå med i mika`s igen , jag fattar inte ?:S:P hehe älskar dig

2007-12-06 @ 07:20:20
Postat av: Sarah

Tro de eller ej =P Jag hittade den på Bik bok. Vart verkligen ett spontan köp, kostade 999:-

Puss

2007-12-06 @ 08:04:56
URL: http://color.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0