Middag

Frasse och middag
kom hem för en stund sedan, jag och älskling var i väg och köpte frasse i massor, hela sju stycken påsar. Åhh vad jag ska svulla ikväll till Bonde söker fru och Top Model Sthlm. Mumms. Till middag blev det tonfiskpasta i coccosmjölk och stekt ägg, självklart hade jag citronpeppar på. Ni vet jag är ju beroende av det. Tack för maten mamma, du är faktiskt duktig på mat :) Vet att du läser min blogg..♥

image529

Morgondagen ser ut som följande, först ett läkarbesök, sen ska jag till VaccinDirekt och ta min sista spruta mot livmodershalscancer, skönt att få det gjort, det kostar en del.. Jaja efter det ska jag ta en titt i stan för mig själv för att sedan åka hem och fixa.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0