gardasil . . .

Gardasil - Ett botemedel mot livmoderhalscancer - Ca 150 unga avlider varje år.

Jag tvekade inte en sekund när jag fick höra att det fanns ett vaccin mot den här cancern, den är den näst vanligaste cancersorten efter bröstcancer. Jag har tagit mina två första sprutor och ska ta min sista i veckan. Den kostar runt 4500 för alla tre sprutor, visst det är dyrt men ändå en billig livförsäkring?!?  Så jag råder er till att göra det :) Jag hoppas verkligen att dom sänker summan snart så att fler har råd. Hoppas dom hittar ett botemedel mot alla cancer sorter, Det har iaf kommit en bra bit påväg, tack vare Gardasil.

Vaccinera er innan det är för sent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0