Fredag

Godmorgon
Sovit gott? jag har drömt massor med drömmar som vanligt hehe. Vaknade klockan halv nio då mamma kom in med Flisan. Passar henne fortfarande. Ska snart göra lunch till henne innan mamma kommer hem då vi ska åka iväg. Vi har varit ute på långpromenad med Mexx, Flisan gillar att sitta i vagnen och sjunga. Hehe. Så gullig så. När vi kom tillbaka badade jag Mexx för han var så skitig, så nu är han en stilig vovve. Fönade honom och borstade noga. Det behövdes verkligen. Nu sitter Flisan och leker med sin bebisdocka. Ska sätta lite fart så att vi är klara när mamma kommer, jag slänger in en dagens outfit senare så håll koll :) Måste hinna äta också som jag inte gjort än. Magen skriker för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0