Fredag

Godmorgon
Ska snart börja fixa här hemma men hinner skriva en snabbis. Jag drömde sjukt myckte inatt, en dröm handlade om att jag låg efter jätte mycket i skolan och fick privatlektioner, man slutade sent också, den senaste dagen var nio på kvällen, kul att gå så sent. Tur att det bara var en dröm och inget verkligt. Älskling blir hemma idag för han är sjuk, stackarn. Men jag ska ändå städa för det kan inte se ut så som det gör. I går var jag inne på Gina Tricot, men jag hittade ingenting. Blev så besviken för jag hade räknat med att hitta iaf ett nytt plagg. Aja ska in till stan nästa vecka och då hittar man väl något får man hoppas. Nej nu ska jag sätta i gång att fixa. vi hörs om en stund, lägger även upp bilder då :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0