Extreme home makeover

Jag sitter och kollar på Extreme Home Makeover och får verkligen tårar varje gång, att se andra så glada gör så att man får glädjetårar, jag skulle verkligen vilja jobba med något som förändrar en människas liv till det bättre, ska kanske kolla efter någon passande kurs eller nått. Bara tanken på att man har hjälpt en människa till ett värdigare liv är värt mycket för mig. Någon som har ett bra tips på vad för yrke och någon kurs?

älskling och jag var för en stund sen och köpte lite julsaker, ska ta kort i helgen när vi har fixat ordning här, kommer att bli så snyggt :) jag är bra på att inreda :) När extreme home makeover är slut ska jag fixa mig för kvällen och krypa ner under täcket och bara slappa, har ont i huvudet och jag måste desutom upp tidigt imorgon och så måste jag plugga lite. Mycket att göra, Slutar på tisdag nästa vecka så det är skönt, men jag måste ägna lite av jullovet till att plugga, men jag har gått om tid. Nej nu ska jag verkligen kämpa på med livet så att man får en bra framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0