Dagens outfit från Gina Tricot!

Godmorgon

Är lika trött som jag var i går morse, men jag är ledig tor-fre så då ska jag sova, och fixa i stugan. Gud vad jag längtar. Ska snart bege mig till skolan, idag har vi redovisning, jag pallar inte redovisa inför människor så jag ska försöka klara mig undan det, det är fan det värsta jag vet. Men men ska iaf åka dit så får man se vad som händer. Jag har bestämt mig för att inte deppa för läkarbesöket igår utan jag ska försöka vara så glad som möjligt fram till måndag då jag får veta vad vi måste ta för åtgärder.

Jag hoppas vi går halva dagen idag, skulle vara så skönt. Jag fattar inte hur man orkar gå upp så här tidigt, min pojkvän börjar jobba sju, hur orkar han liksom, jag är helt död på morgonen, brukar vakna lite när jag tar duschen, måste göra det varje morgon, så himla skönt, älskar att duscha.

Dagens outfit


image518

Nästan allt är från Gina Tricot utom skorna som är från Wedins och kostar 499 kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan inte gå i strumpbyxor fast jag vill
kallt och jag har fula ben

2007-12-05 @ 07:22:38
URL: http://maaango.blogg.se
Postat av: Tina

MINA SKOR :P:P hehe älskar dig vännen !

2007-12-05 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0