Besök på sjukhuset igen . . .

Läkaren imorgon
Hoppas att det går bra hos läkaren imorgon. I går var jag så nervös och ledsen. Jag orkar inte ännu en operation, det gör jag inte. Nu vet jag att jag måste. Jag mår skit, men jag ska vara stark imorgon. Är van att komma ut gråtandes från läkaren. Och jag är beredd på det värsta. Jag är beredd på att opereras igen, men jag vet inte om jag orkar det. Förra gången var det så jobbigt. Jag fick verkligen panik när jag knappt kunde andas pga svullnad m.m. Varför blev det så fel. Varför läker det inte som det ska. Jag är rädd, det är jag. Jag är så tacksam för dom fina personerna i mitt liv. Utan er skulle jag inte klara det här. Även om jag är stark som person så behöver jag också tröst. Håll tummarna för mig imorgon. Ska träffa många läkare, och ska ta prover, sen ska dom ta en slang genom näsan ner i halsen, jag HATAR den slangen. Det är det värsta jag vet, jag önskar att någon kunde följa med mig imorgon, men jag antar att jag får vara där själv. Men ni som betyder något är med mig i hjärtat :) Tack för att jag har er ♥

image567

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0