Är alla ute i sista minuten eller

Jag hade planer på att ta med mig Mexx in till stan i dag när jag mötte upp syrran, men det var bra att jag inte gjorde det. Hur mycket människor som helst. Alla är ute i sista minuten och letar julklappar verkar det som ..skönt att jag redan gjort det för länge sen. Åhh vad jag längtar till Julafton nu. Speciellt till julbordet. Mums. Ska bli så himla gott. Imorgon ska jag och syrran iväg till grannen och passa deras tre barn, det ska bli trevligt faktiskt :) Så där lär vi spendera hela våran lördag i princip. På söndag ska vi in till stan och kolla lite. Kanske blir lite shopping om min ekonomi tillåter det. Är lite fattig just nu. Suckar..

image751

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tänkte samma tanke igår. Men kom då på att det var många som fick lön också. Så då blir det väl att panikshoppa de sista julklapparna för en del. =) *kram kram*

2007-12-22 @ 07:43:15
URL: http://camc.blogg.se
Postat av: GlossipGirl

Jag längtar jag också.. börjar bli rastlös :P

2007-12-22 @ 07:47:29
URL: http://glossipgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0