Äntligen hemma :)

Nu har vi kommit hem från barnpassningen hos grannen. Det gick bra. Vi lekte och glodde på Tv och jag ställde mig och gjorde lunch, skit gott. Man blir verkligen trött av det. Fyra ungar tar musten ur en, vi fick en slant. 800 kronor så det var roligt. Vi ska förbi stan imorgon så då kanske man kan unna sig något. Eller så ska jag nog lägga undan pengarna och spara dom. Mikaela lär shoppa upp allt skulle jag tro, vet redan massor med saker hon ska köpa imorgon. Hon är slösa och jag en spara. Haha! Ikväll blir det att kolla på film och sen till middag blir det Lax, ååhhh vad jag älskar det, det bästa som finns. Idag har mamma satt upp julgranen, det var på tiden. Så man får lite mer julkänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0