34 frågor... 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog körkort ;) Jag opererade halsen/gomen..
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Aaa.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Jag åkte ingenstans i år, Gjorde två resor förra året iaf :) brukar ju alltid bli någon resa per år..
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mera resor, men det blir det, inleder året med Thailand :D sen Grekland ;) Snö på JULAFTON ..
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
18/7 KÖRKORTET och 10/10 Min operation.
8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag har ökat mina betyg i flera ämnen i skolan till VG, det högsta i skolan..
Körkortet helt klart, sen att jag har börjat tagit vara på livet mera.  Har planer på framtiden...
9. Största misstaget?
Jadu, det vill jag inte prata om...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk var jag när jag låg på sjukhuset.. Men annars är jag frisk som en nötkärna...
11. Bästa köpet?
Resan till Thailand, och mina kläder ;) Love them...
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jadu, KLÄDER kläder och kläder..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Kanye West - Stronger, det som inte dödar dig gör dig bara starkare... Tänk på det !!!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jadu, det vet jag inte, många stunder gråter jag , men destu mer skrattar jag..
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kämpat mer i skolan, sen vet jag inte, tränat mer..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Shoppa kanske, haha..
18. Hur ska du tillbringa julen?
Jag firade julen här hemma med nära och kära <´3
19. Blev du kär i år?
Det har jag varit länge, men den blir bara starkare <3<3<3
20. Hur många one night stands?
0
21. Favoritprogram på TV?
Heroes..
23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon i år i think, har sparat dem till resan :)
24. Största musikaliska upptäckten?
Jag? hahaa skoja bara...
25. Något du önskade dig och fick?
Att operationen skulle ske i år :D och jag hade turen med mig ...eller ..
26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, :(
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Firade med familjen only...
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det finns massor som kan bli bättre, men fler resor skulle inte skadat..
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Så mycket bättre :D Jag älskar min stil..
31. Vad fick dig att må bra?
Min familj o pojken, min Tina och mina djur <3
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp som alltid HAHA.
33. Vem saknade du?
Min katt och min hund :(
34. De bästa nya människorna du träffade?
Nya och nya. Men de bästa jag träffat är Tina, Mikaela och Ellinor <3 Love you guys

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =)

hoppas du haft en bra jul och att det nya året
bjuder på det du önskar. jag vill tipsa dig om
en sida som heter gratisbio. där samlar du poäng
genom att bli medlem på olika sidor, du får en
massa erbjudanden på olika saker. inte nog med det
så får du även biobiljetter för de poäng du har
tjänat, och vill du slå på stort kan du även få
presentkort på tex kicks, hm, stadium, du kan även
samla poäng till present kort på en modell dag för
dig själv. det enda du behöver göra är att bli
medlem, allting är gratis och kostar ingenting.

visst kan det vara svårt och tro på jag trodde inte
heller förrens nu när jag sitter med present kort
på kicks för 1200 kronor och 4 biobiljetter.

klicka dig in på länken här nedan och bli medlem
anger du mig om värvare ger jag dig redan 75 poäng
fyll då i på värvare ; uniqa

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

ha en super bra kväll och lycka till !

2007-12-28 @ 18:57:12
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Ella

Tack! Du, kan du fixa min header?

2007-12-28 @ 19:04:33
URL: http://www.ella94.blogg.se
Postat av: tilda

kul lista :D

2007-12-28 @ 19:45:03
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: emelie

roligt:)

2007-12-28 @ 20:16:54
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Tina

hej gumman ! vad söt du är ! blir så glad när du säger så ! =) du ska veta att du betyder gumman

2007-12-29 @ 14:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0