Godmorgon

Godmorgon :)
Hoppas att ni har sovit bra, jag har väl sovit sådär men men kom upp lätt iaf. Ska åka buss idag, passa på att utnyttja mitt busskort, det är ju inte så billigt att köpa det. Jag ville åka tidigare idag för att få sluta tidigare, hoppas det är ok. I går var det ju Top Model och jag tyckte att rätt person åkte ut, vad tyckte ni? Mina favoriter är kvar iaf.. Lisa vann ju att bli plåtas i Seventeen med en fd Top Model deltagare.. Kul för henne :)

Just det, jag smakade ju nya center med päronsmak, den var skitgod, värd att smaka :) Mumsigt..

Nu ska jag springa till bussen

image1571

Kommentarer
Postat av: Marina

hon är min favorit med, verkar ha fötterna på jorden :)

2008-03-13 @ 11:28:58
URL: http://www.hennes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0