Jag är beroende av musik, speciellt i bilen

nu har man kommit hem, har varit i väg med mamma och köpt saker inför min och brors feest på lördag. Trevligt! kommer nog komma mycket folk vilket är trevligt. Ska snart ta en sväng med Mexx, sen tänkte jag faktiskt åka och jobba en stund. Får ta med mig ipoden så att det blir lite roligare. Radion i bilen är inte fixad än, det blev något fel på den när vi spelade på den på nyår så nu måste man åka bil i två timmar i sträck för att den ska gå igång, hehe jobbigt värre och det finns inget tråkigare än att inte lyssna på musik. Just det, kom ju på att jag köpte högtalare till min ipod så den kan jag ju ha med mig i bilen..

Jag köpte inget speciellt idag, vi kollade ju inte på kläder, får kolla min ekonomi sen så kanske jag kan shoppa något när jag träffar Tina i stan på torsdag, Längtar verkligen. Länge sedan man var där inne. Något ska jag nog unna mig. Det är jag värd, har sparat och sparat länge nu så !.. Det har säkert kommit massor med nyheter. Jag som var inne varje vecka förut! Suck!..





Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej på dig, fasen vad skoj med fest, hoppas ni får det trevligt! Ha det så bra!

2008-06-24 @ 15:15:13
URL: http://pappsen.blogg.se/
Postat av: Sibel

Hoppas du får en bra dag :)

2008-06-24 @ 15:15:54
URL: http://sibeeel.blogg.se/
Postat av: börje

gonkgonkgonkgonkgonkgonk

2008-06-24 @ 19:52:58
Postat av: Hanna

Gud vad söt:)

2008-06-24 @ 20:23:47
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0