hoppas på sol i helgen

Tog en paus från allt solande, börjar komma mer och mer moln vilket inte är kul. Men men. Sitter här och hoppas på att älskling slutar lite tidigare idag, vi ska åka till Sickla och köpa ett par svarta skjorts, dom jag köpte i går var för små, Så dom ville mamma ha.. Så jag måste komma i väg idag eftersom att jag vill ha på mig det imorgon.. Hehe hoppas det blir bra väder i helgen. Det behövs för imorgon kommer det massor med folk hit så det skulle vara skönt om man kunde vara ute och inte stå och trängas inomhus, och på söndag ska vi på 30 års fest så då måste det också bli bra väder..


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Din mamma måste ha en liten rumpa

2008-06-27 @ 14:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0