Att nå sina drömmar är viktigt

Har inte lagt upp en bild på mig själv på länge och tycker att det är dags,
haha så här kommer en osminkad bild på moi..


 Jag sitter här och funderar på framtiden, dags att göra det nu. Jag vet vad jag vill men vet inte riktigt hur jag ska uppnå det. Det handlar iaf att starta ett eget företag inom en viss genre. Mer vill jag inte berätta just nu men det kommer säkert.. Vill jag något så uppnår jag det till slut. Det gäller bara att inte förlora hoppet om sin dröm på vägen. Det har inte jag gjort och jag SKA ta itu med det. Det är det jag vill så! Det är viktigt att inte sluta kämpa även om det är jobbigt, ge aldrig upp hoppet!

Om du brinner för något, försök göra det till en verklighet istället för en dröm, vill du det, go for it, belive in yourself!


Kommentarer
Postat av: matilda

att nå sina drömmar är bland det viktigaste som finns!

2008-06-11 @ 19:49:58
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: biljana

fin bild :)..



Svar: hehe tack =)

2008-06-11 @ 20:03:12
URL: http://talktomyhand.blogg.se/
Postat av: Bella

Svar: varsågod! händer något roligt ikväll?

tack!

2008-06-11 @ 20:08:52
URL: http://bellablogg.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Bella: titta på massa serier :) sj?

2008-06-11 @ 22:43:06
Postat av: N I C O L E

Biljana: tack :)

2008-06-11 @ 22:43:13
Postat av: N I C O L E

Mattilda: visst är det :)

2008-06-11 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0