Tro på dig själv

Har precis anlänt till skolan, min tenta börjar fyra och ska snart sätta mig och plugga lite men tänkte skriva lite här först. Bloggen tar jag mig alltid tid till. Hehe. Det har verkligen varit skitkul på jobbet, jag är inte så korkad som jag tror, jag är faktiskt duktig och jag berömde mig själv genom att köpa en marabou chokladkaka med non stop i. Mumsigt. Vi tjejer borde berömma oss lite mer och inse att vi också kan bidra här i samhället. Jag är iaf stolt över mig själv. Jag blir bättre och bättre på det jag jobbar med. Och det är min inställning som har påverkat. Motgångar kommer och går det är bara att inse. Men jag gick iaf från jobbet med ett leende på läpparna vilket var otroligt skönt. Jag är faktiskt nöjd med mitt liv och mig själv.

Det här trodde jag inte om mig själv men det här fixade jag
Jag gick ut med jätte bra betyg från gymnasiet
Fick jobb på en gång efter studenten men valde att plugga vidare och kom in
Jag klarar skolan bra och har jätte bra betyg i vissa ämnen
Jag tog körkort och opererade mig
Jag fick 2 praktikplatser och på ena så designade jag en hemsida, den andra är jag på nu i tio veckor
Jag har varit modell

Mitt självförtroende har ökat enormt, jag tror på mig själv, jag ska bli framgångsrik och det kommer att gå bra för mig i framtiden. Jag har kämparglöden att lyckas. Så länge den inte slocknar finns det möjligheter :)




Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Tack så mycket ;D
Sa du inte precis att du inte skulle ändra design mer? ;D haha! Jag gör gärna nåt åt dig om du vill! Adda min msn: [email protected] isåfall :) kramar

2008-01-24 @ 15:35:01
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0