Härlig lördag morgon

Dagen hittills

08.20 ringde mobilen och en ny dag börjar,  jag gick ut i 45 minuter med Mexx, Mysigt väder och helt tyst, bara fåglar som lät.. Älskar morgon promenader.. Efter det slängde jag ner Mexx i badet vilket han inte gillar. Ren och fin blev han.. Det behövdes verkligen.. Jag har fortfarande vårkänsla i kroppen vilket är jätte skönt.. Jag gillar våren, men mest sommaren, åhh gud vad jag längtar, jag funderar på att köpa en bil till sommaren. Så ska kolla runt på lite sånt. Vill ha en egen liten bil. En svart. Tycker det är snyggast. Jag är inne på en peugeot, mitt jobb ligger precis brevid en peugeot återförsäljare så man kikar in där varje dag.

Jag har mest tagit det lugnt idag eftersom magen inte mår speciellt bra. Jobbigt jobbigt.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och hoppas på att man mår bättre snart. Har fullt upp i veckan.. Då vill man vara på topp..


Mexx gillar att titta på vattnet, men inte att bada... Jag är lite orolig över hans ben. Tycker han går konstigt :S
Hmm vet inte vad som hänt..

image884

Jag med älsklings mössa

image886

image887

Kommentarer
Postat av: Anni

Hej gumman, vet du vad! När vi var i Segeltorp och hälsade på så såg jag också att Mexx gick jättekonstigt med bakbenen! Vi pratade lite om det, men han gick inte alltid konstigt, så vi sa att vi avvaktar. Jag skulle absolut gå till veterinären och kolla, iom att det har hållt i sig!Kram

2008-01-26 @ 19:33:47
URL: http://minola.blogg.se
Postat av: Anonym

2008-08-03 @ 20:51:47
Postat av: Anonym

2008-08-03 @ 20:51:50
Postat av: Anonym

2008-08-03 @ 20:51:58
Postat av: Anonym

2008-08-03 @ 20:51:59
Postat av: Anonym

2008-08-03 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0