Och vinnaren är

Nivea
Är det något jag hatar så är det att vara blek. Har provat solarium men det är inte min grej. Visst det är hur underbart som helst att ligga i det varma solariumet men tänk på riskerna också, man bränner sig, man riskerar att få hudcancer. Så varför inte köra på något som är både billigt, inte farligt och så är den bra för kroppen. Jag har provat två olika märken. Hade Dove ett bra tag men jag tyckte inte om den så mycket, nu har jag provat Niveas och den är hur bra som helst. Luktar lite kola tycker jag.

Så ni som är trötta på att vara bleka, köp Nivea.



image996

Kommentarer
Postat av: Stina

Aco har också en jättebra såndär lotion, om du känner för att testa någon annan nån gång :)

2008-02-06 @ 17:59:52
URL: http://tillsammans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0