Mycket att göra på jobbet

Har precis kommit hem. Snacka om en " mycket att göra på jobbet " dag. Ena dagen hur lugnt som helst, nästa stressigt som fan, jag ställer ju så höga krav på mig själv också. Fick lära mig ett nytt program idag och sen skulle broschyrerna vara klara tills idag också. Så jag har knappt haft tid att andas, nä men det har varit jätte mycket, och jag är en sån person som vill göra klart allt på en gång. Så jajjamensan, jag hann klart, och vad snyggt det blev, är verkligen jätte stolt, dom på jobbet gillade det också. Wiie. Jag älskar verkligen att få beröm för något jag verkligen kämpat med, började sen åtta imorse liksom. Älskling var så gullig och kom och hämtade mig och Mexx. Tack gubben vad skulle jag göra utan dig. Efter jobbet drog vi till coop för att jag skulle inhandla diverse saker till jobbet. Köpte även godis, nu är älskling och köper mc donalds till oss. Sen blir det bara mys. Det är vi båda värda. Så det har varit en toppen dag. Va undrar ni, hon har ju stressat som fan, japp det har jag, men jag älskar att ha mycket att göra och känna den glädjen över att nu är det gjort, det är värt det.

image1239



Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Åh vad kul :) Jag dansar två gånger i veckan, ibland lite mer :)

2008-02-21 @ 18:09:38
URL: http://amandass.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Amanda: Okeeej vad roligt :)

2008-02-21 @ 18:18:05
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: laijna

Hatar när det är stressigt :S

2008-02-21 @ 18:18:11
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0