Framtiden

Ska snart se filmen Into The Wild tänkte jag, käka lite popcorn och vindruvor, men först ska jag ta en snabb promenad med Mexx. Älskling kommer väl hem om ca en timme. Har fixat här hemma, pluggat, förberett för skolan imorgon och lite sånt, har även varit inne på hemnet och arbetsförmedlingen för att kolla jobb och bostad. Det är inte billigt, men älskling och jag ska väl ta ett lån. Jag hoppas jag får svar på jobb innan fredag, skulle vara så skönt att veta att man har ett jobb innan man slutar skolan så att man inte behöver gå hela sommaren och oroa sig.. Allt ska vara förberett.. Ska ju inte börja jobba föräns i Augusti, men om jag får en fast anställning blir det väl kanske att jag börjar tidigare, beror på. Men lite ledigt behöver jag. Det är jag värd. Iaf några veckors semester, umgås med älskling, planera framtiden m.m...

Jag hoppas min lyckostjärna är med mig även i fortsättningen...

Vad gör ni? pluggar eller jobbar?

Kommentarer
Postat av: Jouvina

sv; vad najs :) njee, det blir inte myket alls för mig, jag ska väl försöka plugga lite antar jag.. haha

2008-04-01 @ 15:49:15
URL: http://jouvina.blogg.se
Postat av: agisa

berätta om filmen sen!

jag pluggar=(

2008-04-01 @ 17:13:21
URL: http://aggisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0