Minne som Doris...

ska iväg till bussen snart men hinner skriva lite här ! idag ska jag fixa mina arbeten innan jag lämnar in mappen, resten får jag göra hemma.. Nu blir det inte skola förän om 2 veckor minst. Efter skolan ska jag åka hem och städa städa städa, för det ser inge kul ut här, och tjejerna kommer imorgon, sen ska jag dra med mig älskling när han kommer från jobbet och handla middag till imorgon :) Myspys !

För en gångs skull var jag hur pigg som helst när jag gick upp. Blev piggare av den varma sköna duschen.
Idag är det väl kanelbullensdag om jag inte minns fel, tror mamma nämde det i går, men mitt minne är som Doris i Hitta Nemo så.. Inte för att jag gillar kanelbullar men ändå, får kanske en vaniljbulle ? man kan iallafall hoppas på det :)

image219

Ibland önskar man att man var en katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0