Hjälp mig med mitt problem ...

Jo det är så att jag har problem med att hitta snygga jeans som sitter bra och tight på kroppen. Antingen blir dom pösiga i rumpan eller pösiga vid vaderna, och dom blir alltid för stora direkt efter en tvätt. Dom sitter aldrig bra. Kan någon skriva en kommentar och ge mig förslag på bra jeans som sitter bra på kroppen. Jag vill ha stuprörsjeans, och då ska dom sitta tight. HJÄLP mig någon. Jag är i stort behov av jeans , så skriv skriv skriv ... Jag har typ storlek 27 eller nått i jeans, långa ben och bred höft... Nu vet ni lite, så ge mig massor med tips nu :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ett alternativ är att gå till en skräddare och sy om de precis som du vill ha de :)

2007-10-23 @ 21:22:29
URL: http://color.blogg.se
Postat av: Anni

Håller med Sarah. Ett annat tips är att leta gå till butiker med stort jeans-utbud och be om den tajtaste modellen. Så köper du de jeansen som PRECIS går att stänga igen över höften. De kommer inte töja sig lika mycket :)

2007-10-23 @ 21:24:49
URL: http://minola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0