Var tar alla strumpor vägen?

Jag gick upp vid åtta idag för att ta med hunden på en långpromenad, vi va ute och gick i en timme vilket var jätte skönt. Efter det var det bara att slänga i honom i badet. Han var helt svart det lilla livet. Jag hade inte hunnit äta något så jag kokade några ägg och gjorde två äggmackor, jätte länge sen. Gott! älskar det. Sen tog jag tag i stugan och städade överallt, syrran kommer ju hit imorgon :D äntligen. Jag slog även in de flesta av julklapparna, så himla skönt att vara ute i god tid, har i stort sett bara två kvar. Sen har det inte hänt så mycket mer i dag förutom att jag har tvättat nästan all min tvätt. Tre maskiner är jag uppe i :) hade verkligen brist på strumpor. På tal om det, mina strumpor har en förmåga att försvinna. Vet inte hur många strumpor som är borta, har nästan inga kvar :S Dont understand why. Det är alltid strumpor som har en förmåga att försvinna så mitt uppdrag nästa gång jag åker in till stan är att gå in på stadium och köpa massor med strumpor. Jaja nog tjatat om det. Nu ska jag fixa håret. har precis duschat och måste borsta håret. Ha det så bra PUSS

Bjuder på en riktig skön bild på Mexx, jävlar vad grinig han ser ut. Våran lilla vakthund. HAHA

image477

Kommentarer
Postat av: Anni

Det är något lurigt med strumpor alltså! Mina flyr gärna fältet också :)

2007-11-23 @ 04:36:14
URL: http://minola.blogg.se
Postat av: Anonym

Anni: Haha eller hur :)

2008-02-19 @ 13:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0