Monday Baby . . .

Lördag

Dagen började med att jag åkte och jobbade, sen julhandlade jag och älskling till några så nu har jag bara två kvar att köpa till så det känns jätte bra. Vi köpte lite nya saker till min katt, en ny korg som är hur mysig som helst. Min lilla älskling. Vi svullade burger king och uträtte några fler ärenden, bl.a köpte vi presenter till Flisan och Dexter. Jag tror dom kommer bli jätte glada. Perfekta presenter. Jag köpte även presenter till en av mina bästa vänner Sarah som ska åka utomlands i ett år på måndag. Om inte längre. Så jag kom precis hem från henne, Vi snackade och drack choklad och hade jätte trevligt. Hjälpte henne även att packa. Ussh man får lite tårar nu :( kommer sakna dig så mycket gumman. Jag köpte en varm ansiktsmask som jag tänkte hon kunde ha i morgon innan hon åker och allt, sen fick hon ett armband med två olika nyanser av blå i stenarna, sen massa godis och sen en bok om självkänsla. Hon blev jätte glad. Min lilla Sandal. (skosula)  *Ler* .. Ikväll blir det min favoritmiddag, Grillad Lax med citronpeppar på, gult ris, sallad och såser. Kan det bli bättre Yummi. Sen ska vi kolla på film och käka frasse ikväll. Och imorgon blir det sovmorgon :)

I Love You Sarah

image449

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0