Lamm i alla dess slag

gårdagen
Jag var ju på Ikea med mamma, men jag hittade ingenting, jag tycker att Ikeas utbud har blivit sämre.Efter att vi varit där i någon timme åkte vi och handlade. När vi kom hem var jag tvungen  att agera chaufför åt Andreas, efter att ha skjutsat honom så var det middag, vilket bestod att lamm i alla dess slag, och inte vilket lamm som helst, Benny har en jobbarkompis som har massa lamm, så vi hade beställt från honom, och det är verkligen skillnad från det man köper i affären. Shit va det här va gott. Till det åt vi klyftpotatis, kantarellsås och sallad.

image426image427

image428

Föresten, DET SNÖAR UTE :D okej jag gillar inte vintern och hösten men snön är mysig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0