En händelserik måndag . . .

Börjar klockan 2 idag, vi ska träffa ett företag och pilottesta våran hemsida, så på morgonen har jag tagit det lugnt, va ute med Mexx i 40 minuter, vilket var mysigt. Har klätt mig lite finare idag eftersom att det är en "kund" vi ska träffa så jag har finbyxor, svart kortärmad skjorta och en tröja över. Man måste ju se lite proffisionäll ut. hehe. Har precis ätit lunch som bestod av thailänska vårrullar från Monthip och sallad till det. Gott!

image381

Här kommer bilder från min och Mexx promenad :)

image382

image383

image384

image385

image387

image388

Få se vad som händer mer idag, men jag tror att när jag kommer hem ska jag ut och gå med Mexx och stavarna, måste verkligen komma igång med träningen så att man har en snygg kropp till resan. Så det är väl det första jag ska göra. Sen blir det väll att ta det lugnt, kolla på tv och äta middag och så. Ska nog köpa några nya kläder när jag ändå är i stan sen, får springa in till Gina Tricot och kolla lite. Vill ha mer mysiga koftor. Börjar bli kallt ute nu. Har hämtat in mina vinterjackor, jag äger en röd lång everest jacka och sen en svart kort Canada Goose jacka (vet inte ens om det stavas så men men)  Shit the same.  Nä nu måste jag fixa mig inför mötet..

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0