G.V.R.A <3

Ska strax i väg och köpa lite skräpmat. Är så hungrig. Idag var jag ju hos tandläkaren, det gick så bra, hade inga hål *glad*.. Så det var verkligen jätte skönt :) efter det mötte jag upp Tina och sen gick vi i gamla stan. Mysigt att gå där vid jul, men ännu mysigare om det skulle varit snö.. Men men. Vi satte oss som vanligt på Sandy´s och käkade och snackade massa skit. Jag åt bakad potatis med tonfiskröra. Mums. Men var dåligt med krydda. Men men. Tina käkade en sallad. Hon fick en present av mig, ett jätte fint kort där rubrikern var G.V.R.A. Vet ni vad det står för? , jo det står för, gammal vänskap rostar aldrig. Sen fick hon den nya Naomi Capbell parfymen och body lotion och shower. Hon blev jätte glad, Så det var ju roligt, där spenderade vi största delen tills vi sedan begav oss till Götgatan och Monki, och Gina Tricot. En mycket trevlig och mysig dag. Med god mat och trevligt sällskap, Tack gumman ♥

Bilder kommer senare, hinner inte just nu

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack gumman för idag! du anar inte hur glad jag blev för presenten *ler stort* :D du är så snäll! älskar dig gumman du betyder så mycket för mig!! pussar å kramizar =)

2007-12-20 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0