Sommar

Snart sommar och har inte riktigt bestämt vad vi ska göra då, vi har ju planer på att bila i Sverige, åka runt lite, sen fyller jag och min bror år, nästan samtidigt, 4 dagar emellan. Det roligaste är ändå i november, först fyller syrran år 18e, bror den 20e och lillsyrran den 21a. Haha.. Tre i rad.

Men men om vi går tillbaka till sommaren, en sak som är säkert är att vi ska åka till ullared, sen måste vi ju utnyttja checken på Hasseludden. Examen den 13 juni. Ja det händer väl en hel del saker.

Skulle vara skönt att komma utomlands också, vila upp sig lite innan allvaret börjar..

Vad ska ni göra för roligt i sommar?


Kommentarer
Postat av: mikaela

hoppas jag kan komma i sommar

2008-05-17 @ 08:57:10
Postat av: E L L I N O R

Fin bild, sis <3 Jag ska till Kreta i 2 veckor & fylla 14!!!! :D

2008-05-17 @ 11:11:12
URL: http://ellinorber.blogg.se/
Postat av: E L L I N O R

Maria hade inte råd att åka & jag vill inte åka ensam med ett gäng fjortisar xD

2008-05-17 @ 13:24:21
URL: http://ellinorber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0