Shoppingdag

Oj vilken härlig dag jag har haft. Underbart väder ute, kom nästan precis in med Mexx, vi var på långprommis. Dagen började med att vi åkte till skärholmen för att shoppa lite, hittade inte sådär jätte mycket och gina tricot var en besvikelse, hittade ett par mjukisbyxor och två tee på Cubus iaf, jätte söta motiv. Ska visa allt jag köpte senare när jag laddat min mobil.

Vi käkade lunch där, det är typ som kungshallen, att man kan välja massor med olika rätter. Vi käkade texmex, mumsigt!
Nachos med tzatsiki och ost/chili bollar, mmm. Mätta och belåtna fortsatte vi att kolla runt. Sen begav vi oss till Nacka Forum och även där hittade jag lite, bl.a en parfym.

Det var ett tag sedan jag shoppade och det behövde jag verkligen.  Bilder kommer snart!





Kommentarer
Postat av: Sarah

Ledsen jag blir att ni inte kommer förbi och säger hej :( Kram kram

2008-05-24 @ 17:32:19
URL: http://color.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Sarah: vi tänkte göra det men tiden rann iväg :(

2008-05-24 @ 21:27:14
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0