Lista


PERSONLIGT

vad heter du?
Nicole
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är nöjd med det jag heter, tycker det är jätte fint
vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Det är nog bara Nicole tror jag
vilket stjärntecken är du? Kräfta
vilken årgång är du? 1986
vart bor du? Stockholm
bott utomlands? Nej
flyttat antal gånger? Ja några
vart skulle du vilja bo? där jag bor ;)
vilken skolklass? 2an Högskolan
vad vill du bli när du blir äldre? Framgångsrik, och lycklig :)

UTSEENDE

hur lång är du? 174 cm
hur mycket väger du ? min ensak
hårfärg och frisyr? Långt brunt hår
ögonfärg? Blåa
mest nöjd med? Ögonen
minst nöjd med? mina för spinkiga ben HAHA
skostorlek? 38/39
glasögon? Ja när jag kollar på Tv
har du några piercingar/tatueringar? 3 hål i öronen, en tatuering i svanken

FAVORITER

filmer? Oj det är många
låtar?  Forever
årstider? Sommaren
mat/dryck? Ramlösa och lax
Djur? har en hund och en katt
färg? Naturliga
parfym? Naomi Campbell, paris Hilton, Puma, Cascada + fler
ämne i skolan? photoshop , love it
sysselsättning? Pluggar sista året till webbdesigner

KLÄDER

vad använder du just nu för jacka? skinnjackan
vad använder du just nu för skor? ballerinor
favoritfärg på kläder? Naturliga
favoritmaterial på kläder? hmm ..
vilka kläder skulle du vilja ha just nu? mjukipysiskläder
favoritaffärer? Gina Tricot
för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika
favoritmärke? vet inte
vad har du för tröjstorlek? xs-s

DITT RUM

stort, litet eller mitt emellan? Eget litet hus
vilken färg på tapeterna? har inga tapeter
vilka färger går rummet i i övrigt? Svart, lila och vitt
vad vill du ändra där inne? utrymmen

vad har du där inne av följande: 
tv? ja
video/dvd? ja
dator? 2
stereo? nej
telefon? ja
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? våran tomt
vad gör du oftast i ditt rum? Allt förutom laga middag
favoritpryl i rummet? sängen helt klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0