Jag vill utomlands



Blir nog ingen utlandssemester något mer i år, jag vill till Thailand igen och försöker övertala älskling. Hoppas det. För är det något land jag verkligen vill till är det dit, typ Koh Lanta. Många säger att det är det bästa :) har aldrig varit där så det skulle vara roligt att prova någon ny plats. Har mest varit runt Phuket. Love it! fast där är det mycket liv och rörelse, skulle vara skönt att komma till något lugnt ställe.

Men men vi får se, det är ju inte direkt billigt att åka dit..

Annars får det nog bli Grekland. Är också ett favoritställe. Åhh vill verkligen ha sol, värme och avkoppling nu..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt att åka utomlands :) Själv var jag i London i helgen och i juli drar jag och sambon till Mallorca, palmakusten. Ska bli så underbart! Grekland är också fint såklart:)

2008-05-07 @ 10:37:14
URL: http://raspberrie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0