Jag klarade det

Sådär .. Då är man hemma igen, har varit i skolan och gjort två stora prov som jag klarade galant :) Wäääj , inget ig här inte. Men jag är verkligen skitglad!! så det ska firas med en stor fet godispåse..

Så där har jag varit fram tills nu.. Väntar på middagen som består av tunnbrödrulle, mumsigt, är jätte hungrig då jag inte ätit sedan imorse och man blir lätt grinig då, iaf jag, magen skriker i högan skyn.

Jag klarade proooooooven, jag klarade proooooooven, om jag klarar mitt examenarbete nu så väntar en STOR EXAMEN och ett diplom, examenpapper och en färdig webbdesigner, jiiiiiippie. Jag blir en färdig WEBBDESIGNER om exakt en månad idag. Den 13 Juni närmare bestämt. Jag är stolt över mig själv..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kul att du klarade det!!

2008-05-13 @ 20:06:06
URL: http://emmaochlovisasblogg.blogg.se/
Postat av: Claudia

Grattis! :)

2008-05-14 @ 08:54:22
URL: http://claudiaadrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0