Jag är stolt över mig själv

Sitter här och pluggar det sista, vill helst vara klar med det ikväll så det gäller att ligga i. Klockan åtta är det ju Sanningens Ögonblick också så det går inte att missa. Känner mig lite pressad nu men det ordnar sig. Jag blir nog klar, har inte farligt mycket kvar, har ju en timme på mig nu. Shit mitt sista arbete jag gör i skolan för gott, eller iaf på ett tag. Känns skönt! efter det kan man slappna av. Har ju gått hemma nu i snart åtta veckor men jag har suttit mer än åtta timmar per dag och pluggat, och det har gett resultat, jag har blivit duktig på kod som jag hade problem med. Skit kul. Okej jag är inget proffs men jag förstår mycket mer.

Så den 13e juni är det en stor del i mitt liv. Nu när man går i högskolan är det inte så att föräldrar och så kommer och kollar, som när man tog studenten. Lite tråkigt. Men men. Blir nog en examenfest efteråt, iaf med familjen, självklart vännerna också. Det här måste ju firas. 15 år i skolan. Jag är stolt över mig själv att jag klarade av det, jag är nog inte så dum som jag tror. Jag har en hjärna någonstans.

Nu ska jag göra det sista!




Kommentarer
Postat av: Ida

hallå :D vad kul att du hörde av dig :) och roligt att du snart är klar med utbildningen! när är det du går ut? kramar!

2008-05-22 @ 20:30:05
URL: http://idaho.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0